ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ....Η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ !!!!! VIDEO

 ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

10/8/2016
Η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ !
ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ !
ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ !
ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ !


https://youtu.be/ULmbPJNqJ5c

ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ !!!!!!!
Δηλώνω ότι έχω πολεμιστές σε όλο τον πλανήτη και δηλώνω ότι έχω οργανωμένες δυνάμεις και δυνατότητες, θα το φτάσω μέχρι το τέλος και δεν φαντάζεστε τι έχει να γίνει! Εσείς δεν ξέρετε! Οι άλλοι ξέρουν!
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΑΤΩΝ ΞΕΡΟΥΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΝΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΦΤΩΧΑ ΠΛΑΝΕΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ ΣΤΟΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΤΟ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ !
Ούτε εγώ θα έλεγα στους Πολεμιστές μου ότι έρχεται κίνδυνος, για να μην μου φύγουν !
ΑΛΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΥΛΑΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΙΑ !
Ας κάνουν τώρα ότι δεν το βλέπουν.
Δηλώνω ότι η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ είναι παρούσα, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ, αν το θέλετε. Προσπάθησε να κάνει την ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ-ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ο Καποδίστριας και για αυτό τον σκότωσαν ! ‘Ενας ένας πραγματικός Άνθρωπος και Έλληνας.
Από την άλλη, έχουμε 170 γραφεία σε όλη την Ελλάδα. Όμως εμείς δεν καταδεικνύουμε το κακό που έχει συμβεί.
Εμείς έχουμε δικά μας χρήματα από τα Παγκόσμια Ταμεία που οι συνεργάτες μου θα σας αναλύσουν όσο καλύτερα μπορούν. Θα σας αναλύσουν και για τα 600 δις τα οποία είναι κατατεθειμμένα και όσα ακόμα χρειαστούν, θα βάλουμε. Θα σας αναλύσουν και για τον πλούτο της Ανατολής, που η Τράπεζα είναι ανοιχτή μέχρι και σήμερα και έχουμε όσο πλούτο θέλουμε.
Η ΕΥΡΩΠΗ ΘΑ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙ ! ΟΡΚΙΣΤΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΙΣΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ! ΟΠΟΙΟΣ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ ! ΑΣ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ! ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΝ !
ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ !
Δεν μπορεί να με σταματήσει τίποτα !
Δεν μπορείς να σταματήσεις την ροή του ποταμού. Απλά θα πνιγείς! Είναι η ώρα που όλοι οι Έλληνες θα πάρουν αυτά που είναι δικά τους πίσω.
Ας καταλάβετε ότι είσαστε Έλληνες, ας αφήσετε για πρώτη φορά στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ τα δόγματα, τα κόμματα και τις ομάδες και τα χρώματα.
Χρώμα έχω τοποθετηθεί ότι δεν είναι το χρώμα του Ανθρώπου, αλλά το χρώμα του χρήματος. Αυτό διαφοροποιεί ταξικά δηλαδή «εγώ είμαι πιο πλούσιος, άρα σκάσε και θα σου πω τι θα κάνεις!». Αυτό δεν υπάρχει στην ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ.
Δεν μας νοιάζει αν είσαι πλούσιος, δεν μας νοιάζει αν είσαι φτωχός, μας νοιάζει η Διανόηση σου.
Για εμάς το κεφάλαιο είναι η ΝΟΗΣΗ. Άλλωστε, δεν σου ζητάμε χρήματα! Έλα!
Ανοίγουμε σε όλη την Ελλάδα γραφεία, άρα για πρώτη φορά ανοίγουν με ένα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ γραφεία «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» για να δημιουργηθεί η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, η οποία δεν θα είναι άλλη από τα ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ που θα έχουν ΑΞΙΕΣ, ΑΡΧΕΣ, οι 3 ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΙ ΝΟΜΟΙ και θα αφήσουμε την ΠΟΛΙΤΕΙΑ να παράξει ΝΟΜΟΥΣ, ΖΩΗ και να ζήσει όπως θέλει.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ. ΕΧΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ, ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ, ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ

ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

10/8/2016

ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ......


ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΝΕ ΟΛΑ......

.ΑΛΛΑ Ε.ΣΥ. ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΚΟΥΣ.... ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΑΙ.
ΕΧΕΙΣ ΔΕΧΤΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΕΙΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΟΠΩΣ ΜΙΑ ΤΑΙΝΙΑ. ΕΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΙΝΙΑ, ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΑΥΤΗΣΤΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΘΑ ΖΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
1ο ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ.
2ο ΠΕΡΝΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΝΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΣ Ε.ΣΥ. ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
3ο ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΩΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΚΥΤΤΑΡΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΟΣ ΕΚΑΝΕΣ ΟΤΑΝ ΜΑΘΑΙΝΕΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ.

ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΧΑΡΗΝ ΤΗΣ ΕΥΗΜΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΡΗΝΗΣ...ΠΟΙΟΣ ΕΥΗΜΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ;ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΟΥΝ ΡΗΜΑΞΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ; ΟΧΙ ΑΥΤΟΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΥΝΤΑΛΑΙΠΩΡΟΙ ΜΟΥ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ




https://youtu.be/ieXyos2MYRE

ΩΣΟΥ  ΕΛΛΗΝΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ  ΧΩΡΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ.
ΜΠEIΤΕ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ #ΕΛΛΗΝΩΝ_ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΛΙΤΕΥΤEIΤΕ ΟΙ
ΠΑΝΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΙΣΩ... ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΕΤΥΧΑΝ ΑΣ
ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ…
ΕΣΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΚΟΜΑ;;;

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΙΣ 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ 

ΟΤΙ ΒΡΩΜΙΚΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕΙ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΙΣΜΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΟΛΙΓΩΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΥΤΟ ΧΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΓΟΝΙΔΙΩΜΑ ΜΑΣ .. ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΦΩΣ http://www.artemis-sorras.gr
1. ΠΡΟΤΑΣΗ 600 ΔΙΣ: http://600dis.oramaellas.gr 2. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr 3. ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr 4. ΠΡΟΤΑΣΗ ΤΧΣ: http://txs.oramaellas.gr

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
ΕΛΕΝΗ ΤΕΤΡΙΜΙΔΑ 6981558514 
ΕΣΥ ΚΩ 2 ΝΥΜΦΑΙΑΣ 21 ΤΚ 8500 
MAIL.ESYKO2@GMAIL.COM 2242025578 DJSPIRO@HOTMAIL.NO

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕ ΠΑΝΤΟΥ - ΔΙΑΔΩΣΕ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ H ΑΝAΡΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΩΝ BLOG H SITES & ΣΕ

ΔΙΑΦΟΡΕTIKEΣ ΟΜΑΔΕΣ facebook

Comments

Popular posts from this blog

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΡΟΤΣΙΛΤ Η ΕΛΛΑΔΑ... VIDEO

ΒΟΡΙΔΗΣ ΣΤΟ ΣΚΑΪ - ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ!!!!! VIDEO

ΤΑ ΒΑΘΕΙΑ ''ΜΥΣΤΙΚΑ'' ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ..... VIDEO